Co znaczy towar "bez kartonika"?

Niektóre towary mają dopisaną informację "bez kartonika" w opisie lub nazwie. Są to towary, których opakowanie zewnętrzne uległo uszkodzeniu w transporcie lub magazynie.

Towary bez kartonika są nieużywane (fabrycznie nowe), posiadają gwarancję, są wolne od wad i można je zwrócić w ramach odstąpienia od umowy, na tych samych zasadach co wszystkie inne towary.

Jedyną różnicą jest brak opakowania zewnętrznego (ew. opakowanie zastępcze) oraz niższa cena.

Nasza strona używa plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Jeżeli nie wyrażasz na to zgody, zmień ustawienia swojej przeglądarki lub opuść naszą stronę. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce oznacza akceptację plików cookies, co będzie skutkowało zapisywaniem ich na Twoich urządzeniach. Wykorzystanie cookies pozwala nam zapewnić Tobie maksymalną wygodę przy korzystaniu z naszej strony. Więcej informacji o możliwosciach zmiany ustawień przeglądarki w Polityce prywatności.
Przeglądarka ustawiona prawidłowo (zamknij)
pixel